wtorek, 8 stycznia 2013

#1 Co kryje Twoja Craft-Szafa?

Witajcie kochani! 

Dziś rusza nasze pierwsze wyzwanie, którego temat brzmi: Co kryje Twoja Craft-Szafa?.
Czasem te nasze Craft-Szafy to olbrzymie twory, a czasem malutkie kąciki, ale zawsze kryją w sobie skarby, rzeczy, bez których praca twórcza idzie jak po grudzie.
Waszym zadaniem jest stworzenie dowolnej pracy, w której pokażecie nam swoje skarby to, co ulubione i najczęściej używane. Mogą to być materiały, papiery, przydasie ale też
i formy, style, techniki. Może to być wszystko, co tylko przyjdzie Wam do głowy i wiąże się z tematem naszego wyzwania.
Przypominamy o trwającym CANDY, w którym możecie zgarnąć wspaniałe i cenne nagrody.

A tu szczypta inspitacji od naszego zespołu.


 
Sabka
Moja Craft – Szafa kryje przede wszystkim kartki, bo to lubię tworzyć najbardziej.
A na kartkach tak jak na tych, które dziś przygotowałam:
·         Często mocne, ale postarzone kolory
·         Dużo elementów wykrojnikowych poukładanych warstwowo i 3d
·         Ukochane ćwieki
·         Tekturowe wycinanki
·         Oraz różnego rodzaju napisy – bo moją Craft – Szafą jest również dysk mojego       komputera (dziś te dla Babci i Dziada do pobrania)


U Pinezki nie mogło obejść się bez ATCiaczka. Prawdziwie maleńka szafa skrywa wszelkie bogactwa pinezkowego warsztatu. Jak widzicie - wszystko ładnie poukładane na półkach, jednak według tylko jakiegoś pinezkowego widzimisię :)


Viol
W mojej craft-szafie ostatnio namnożyło się sporo mediów. Poza tym w mojej Craft-szafie najważniejsza jest wyobraźnia. 


Wiosanka
W mojej Craft-Szafie królują papiery i wszelkiego rodzaju papierowe dodatki. Uwielbiam tworzyć z nich rzeczy, które potem służą obdarowanej osobie, ale z drugiej strony moją wielką pasją jest robienie LO'sów :-)
Z okazji naszego pierwszego wyzwania zrobiłam kalendarz. Pocięłam mój najukochańszy z ukochanych papier - w zegary, z mięsistą fakturą. Bardzo lubię postarzanie brzegów tuszem, brązy, szarości, taśmy papierowe i papiery w grochy. Często wykorzystuję sznurek, tagi i rub-onsy. Wszystkie te materiały znalazły się na tym kalendarzu :-)


Marta Miśkowa
W mojej Craft - Szafie króluje głównie Haos:) czasem jednak można w niej odnaleźć coś brązowego, do pobrudzenia brzegów, starociowe lub kwiatowe papierki i trochę pasmanterii... to lubię najbardziej:) Znajdzie się również miejsce na nowości, więc z okazji naszego pierwszego wyzwania stworzyłam Czekoladownik - mój pierwszy:). Przyda się na dzień babci:)



ScrapMan
Moja szafa obfituje w papiery chyba z każdego krańca świata. Większość z nich nie ma ze sobą nic wspólnego. Są jaskrawe, monochromatyczne, w kropki, paski itp. Jednak zakochałem się w jednych- pastelowych. 


KacperM
Craft-Szafa w moim pokoju wypełniona jest po brzegi wszelakimi materiałami, dziurkaczami, i kwiatami, które najczęściej wykorzystuję w swoich pracach.


Na Wasze prace czekamy do 20 stycznia. Najlepsza praca zostanie wyróżniona banerkiem i nagrodą niespodzianką.
Powodzenia !!!

Banerek do pobrania na Wasze blogi.

Na koniec mamy dla Was niespodziankę w postaci dwóch digi stemplów, które przygotowała dla Was Sabka.



6 komentarzy:

  1. Pinezko na temat Twojego ateciaka już wyraziłam zdanie na Twoim blogu natomiast wpis żurnalowy Viol powalił mnie na kolana. Piękny jest. Ja nie posiadam Craft Szafy. Mam tylko Craft Kartony i Craft Wiaderka i Craft Kosmetyczki. Może coś na ten temat wysmaruję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ogromnie:) ja za to mam Craft-biurko i craft pudełko na ścinki:)

      Usuń
  2. Kasiu źle podlinkowałaś pracę swoją.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ ze mnie gapa :) Dodałam się jeszcze raz, tym razem poprawnie, proszę więc o usunięcie pierwszego zgłoszenia :)

      Usuń
  3. dzieki za digi , fajoskie , jescze się odezwę

    OdpowiedzUsuń
  4. ;-)))
    Wyzwanie, które... rozbawiło mnie do łez ;-)))

    OdpowiedzUsuń