poniedziałek, 9 grudnia 2013

Przedświąteczne porządki w Craft-Szafie:)

Witam serdecznie, 
 dziś poniedziałek, ale wyjątkowo nie zaproszę Was moi drodzy na kolejne wyzwanie... 
narazie:)

Najpierw chcielibyśmy uporządkować kilka spraw związanych z blogiem. 

Jak już wszyscy zapewne zauważyli... jakiś czas temu odszedłm od nas 




Był współzałożycielem tego bloga, poświęcił wiele czasu i ciężko pracował by portal mógł powstać i działać. Poza fantastycznymi pracami, jakie stworzył na potrzeby bloga, był również motywatorem do działania. 
Za to Mariusz z całego serca Ci dziękuję.

oto kilka prac, jakie Mariusz stworzył dla nas:











Jeszcze raz bardzo dziękuję Mariuszowi za wszystko co zrobił dla Craft-Szafy. Wszystkiego dobrego na twojej scrapowej drodze. 


***********


Ale to nie wszystkie sprawy porządkowe na dziś. 

Mam ogromną przyjemność przedstawić dwie nowe niezwykle utalentowane projektantki. Ich prace mogliście juz podziwiać w inspiracjach do naszych wyzwań:)



Kilka słów o sobie od Karoliny:)

Prywatnie geograf z wykształcenia, żona i od półtora roku mama.
Scrapbooking ukochałam po przyjeździe do Irlandii, ponad 3 lata temu i tak już mi zostało. Głównie robię kartki i scrapy, a niekiedy zdarzy mi się "popełnić" jakieś ATC, czy album. Staram się ciągle rozwijać i uczyć nowych form i technik.



Kilka słów o sobie od Andżeliki:)

"W świecie internetowym fukoncjonuję jako angel. Scrapbookingiem zajmuję się od 2010 roku. Od dziecka coś tworzyłam, malowałam, cięłam, szyłam. Jestem romantyczką z głową w chmurach i jednocześnie twardo stąpającą po ziemi. Zodiakalna rybka, więc stale walczą we mnie dwie natury płynące w przeciwnych kierunkach. Przez co chyba właśnie jest mi trudno okreslić mój styl. Lubię sprawdzać się i próbować nowych rzeczy, technik. Moją pierwszą miłością jest malarstwo i bardzo często łączę techniki malarskie ze scrapbookingiem, chociazby w artjournalu. Uwielbiam stare przedmioty, książki, nadruki i często wykorzystuję je też w swoich pracach. Chomikuję ... wszystko, co "może się przydać" i lubię z pozoru niepotrzebnym rzeczom nadawać nowe życie. I nie mogłabym żyć bez tworzenia..."

Witamy Was dziewczyny serdecznie!
Jestem przekonana, że będzie nam się wspaniale współpracowało i jeszcze nie raz zaskoczymy Was  jako zespół, ciekawymi wyzwaniami i kursami:)

A teraz ostatnia informacja... 

Na kolejne wyzwanie zapraszamy już dziś wieczorem!!!

pozdrawiam Marta i DT Craft-Szafa:)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz