poniedziałek, 27 stycznia 2014

DRUGA GOŚCINNA PROJEKTANTKA W STYCZNIU

Witam serdecznie, 

zgodnie z obietnicą, dziś kolejna odsłona cyklu Gościnnego Projektowania.

Bardzo serdecznie zapraszam na chwilę przy kawie, herbacie z pewną bardzo sympatyczną i pełna ciepła osobą...

Czyli...



1. Opowiedz nam kilka słów o sobie. 
Od zawsze mówiłam o sobie Matka Polka, która zajęła się wychowaniem 3 synów i gotowaniem dla pułku. Przecież możecie sobie wyobrazić 4 głodnych mężczyzn i wiecznie trzaskającą lodówkę?
Teraz mówię- 50 latka, która ma PASJĘ i dużo czasu, aby ją rozwijać

2. Skąd zrodził się pomysł na takie hobby?
Zanim zajęłam się moimi papierkami, próbowałam sił w różnych dziedzinach. Na początku były to robótki na szydełku i drutach,
przez jakiś czas zajmowałam się też witrażami. Miałam u koleżanki
w piwnicy cały warsztat, tworzenie witraży wymaga bowiem sporo
miejsca, ale szukałam czegoś, co mogłabym robić w mieszkaniu, np. na kuchennym stole.
W internecie trafiłam na piękne, ręcznie robione kartki. I tak to się zaczęło.

3. Jaki jest Twój ulubiony styl/technika? Opowiedz nam o niej.
Swoją zabawę zaczęłam od kartek i tu czuję się najlepiej. Polubiłam również małe formy tj. ATC, którymi wymieniam się i mam już spory album kolekcjonerski.. Oczywiście próbuję też odnaleźć się i scrapach. Niestety stwierdzam, że do Art journali serca nie mam, ale .......
Moja ulubiona technika? 
Wykorzystuję media, choć wiem, że za mało, a tuszami się już praktycznie nie rozstaję. 
W stylach preferuję Vintage i Shabby Chic, które są dla mnie bardzo kobiece, choć ja je trochę muszę po swojemu odsłodzić.
Moją ulubioną techniką stał się też Iris Folding, z którego to prowadzę warsztaty na zlotach we Wrocławiu. 
A tak naprawdę to cały czas bawię się kształtem, kolorem i treścią.

4. Pokaż nam swoje ulubione prace i dlaczego właśnie te wybrałaś?
Nazbierało się tego troszeczkę i powiem szczerze, że problemem było dla mnie wybranie tych kilku, bo z każdą pracą jestem w jakiś sposób związana.









5. Jakie są twoje marzenia craftowe/scrapowe?
Marzeniem moim jest bycie na każdym ciekawym warsztacie, który odbywa się w tym kraju, poznawać nowe techniki, uczyć się, uczyć i jeszcze raz uczyć. A drugim marzeniem jest spotkanie się ze wspaniałymi dziewczynami znanymi mi tylko z blogów lub FB.

6. Czym zajmujesz się, kiedy nie scrapujesz/craftujesz? 
Pracuję jako opiekunka w żłobku, a dzieci to bardzo twórcze istoty. Bawiąc się z nimi, rysując, wycinając,
poczułam, że to jest dobra droga, że dobrze się w tym czuję.
Uwielbiam dzieci i choć jestem konsekwentna w tym co robię, nie jedno potrafiło skruszyć me serce.
Poza tym staram się być aktywna i w wolnych chwilach biegam sobie i jeżdżę na rowerze, choć kiedy muszę wybierać sport czy kartki, to pasja papierkowa wygrywa.

Dobrosława stworzyła również inspirację do naszego aktualnego wyzwania

tusz, tusz, tusz...




Niezmiernie nam było miło gościć Cię Dobroslawo na naszym blogu, mamy nadzieję, że jeszcze nie raz weźmiesz udział w naszych wyzwaniach:)

Życzymy wszytkiego dobrego:)

7 komentarzy:

  1. Gratulacje!!:).....inspiracja super:) - świetne kwiatki!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dosiu miłojeszcze przeczytać co nieco o Tobie:)))) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za każde miłe słowo, za uśmiech na Waszych twarzach i za wspaniałe wymianki, które mobilizują mnie do wzmożonej pracy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrosławo miło o Tobie poczytać

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prace. Każda z nich ma swój klimat, urok. Szczególnie podoba mnie się karteczka z damą w kapeluszu w technice iris folding :) Pozostałe prace równie ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń