wtorek, 14 stycznia 2014

GOŚCINNA PROJEKTANTKA W STYCZNIU

Witam serdecznie, 
miło mi obwieścić, że postanowiliśmy wznowić cykl gościnnego projektowania.
Będzie ono dodatkowym wyróżnieniem w wyzwaniach. 
Gościnna projektantka/projektant będą ukazywali się w każdy "drugi" poniedziałek, w środku aktualnie obowiązującego wyzwania. 


Dziś gościmy Karolinę- Zosiurkową Mumę





Oto co Zosiurkowa muma powiedziała nam o sobie:)


1.Na imię mam Karolina ale w sieci występuję jako zosiurkowa muma, a mieszkam ja sobie z ukochaną córą w Krakowie

SKĄD ZRODZIŁ SIĘ POMYSŁ NA TAKIE HOBBY?


2. Hobby to samo mnie dopadło wiele lat temu; odkąd pamiętam zawsze coś tam sobie kleiłam, wycinałam czy rysowałam, nie wiedząc jeszcze że to scrapbooking; aż około 5-6 lat temu trafiłam na pierwsze (chyba) blogi polskich scraperek – Mirabeel, Karoli i Nulki – i już wiedziałam że to jest to, czemu będę poświęcać każdą niemal wolną chwilę :) 

JAKI JEST TWÓJ ULUBIONY STYL/TECHNIKA? 

3. Ulubionego stylu jak widać nie posiadam - już łatwiej chyba byłoby wskazać za czym nie przepadam ;) choć przyznam, że ostatnio odczuwam intensywne ciągotki do mixed-media; generalnie robię albumy i kartki a ostatnio też Lo`sy

POKAŻ NAM SWOJE ULUBIONE PRACE 
I OPOWIEDZ, DLACZEGO WŁAŚNIE TE WYBRAŁAŚ?

4. Spośród ulubionych prac wybrałam kilka, w głównej mierze są to rzeczy z którymi jestem związana emocjonalnie ;) i stanowią dla mnie wartość sentymentalną…









JAKIE SĄ TWOJE MARZENIA SCRAPOWE/CRAFTOWE?

  5. Marzenia craftowe – jedno główne, podstawowe i najważniejsze: craft room, samodzielny, duży i jasny :)

CZYM ZAJMUJESZ SIĘ, KIEDY NIE SCRAPUJESZ?

 6. Przy codziennym rytmie praca-dom, trochę czasu staram się wygospodarować dla córki i troszkę zostaje na scrapowanie; dlatego nie pochwalę się żadnymi wyjątkowymi aktywnościami poza scrapowaniem – lubię latem przebywać na łonie natury i uwielbiam książki!

Karolina stworzyła również inspirację do naszego aktualnego wyzwania

URODZINY CRAFT-SZAFY




Niezmiernie nam było miło gościć Cię Karolino na naszym blogu, mamy nadzieję, że jeszcze nie raz weźmiesz udział w naszych wyzwaniach:)

Życzymy wszytkiego dobrego:)

PS. Widzieliście juz nasze CANDY???

Marta i DT Craft-Szafy.






5 komentarzy: