środa, 15 stycznia 2014

URODZINOWY BLOG HOP CRAFT-SZAFY

Witam serdecznie w środku tygodnia:)

Jak widać w CRAFT-SZAFIE klimat urodzinowy nas nie opuszcza i wciąż świętujemy!



Z tej okazji zapraszamy dziś na URODZINOWEGO BLOG-HOPA!!

Na czym polega zabawa?

Należy odwiedzić kolejno blogi KAŻDEJ Z DZIEWCZYN naszego zespołu. 
Każda z nas przygotowała dla Was wyjątkową NIESPODZIANKĘ i WSKAZÓWKĘ.
Zbierzcie wszystkie wskazówki, zostawcie komentarz pod każdym postem i wróćcie do nas by zgłosić pracę stworzoną na podstawie naszych wskazówek :)

nagrodą w blog-hopowym wyzwaniu będzie najświeższa kolekcja 
pastelowych papieków UHK Gallery




Tak więc ZACZYNAMY!! 
Pierwszy blog na który należy przeskoczyć, to blog ANNAR!

Dla waszej pewności, byście nie zapomnieli przypadkowo o którymś z blogów podajemy pełną listę:










Pamiętajcie, by wziąć udział w losowaniu niespodzianki, które przygotowałyśmy dla Was, należy przejść wszystkie blogi, pozostawiając pod każdym z postów komentarz.

Życzymy dobrej zabawy!

Termin zgłoszenia prac: 26.01.2014 godz. 23.55


33 komentarze:

  1. Sprobuje podjac rekawice :). Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale mnogość wytycznych :) Różnych, różniastych. Chyba spróbuję podjąć wyzwanie bo zapowiada się świetna zabawa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zabawa :) Trzeba sie wziąc do pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. no to sobie poskakałam -chociaz lata nie te- i biorę się do pracy

    OdpowiedzUsuń
  5. i ja chętnie wezmę udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny pomysł z tymi wskazówkami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczna zabawa, a wskazówki genialnie dobrane :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie ma na co czekać, trzeba poskakać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jej! Zabawa świetna z tym skakaniem, a jeszcze ile pięknych prac po drodze... Teraz nic innego nie pozostaje, jak wziąć papierki i zrobić na biurku mały bałaganik :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna zabawa. Przyłączam się z radością.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale ciekawe wyzwanie :) Wszystkie blogi odwiedzone :) Idę tworzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Szafa gra i to jak! Trzeba się sprężyć, bo pomysł bardzo intrygujący. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. przeszłam z kolędą wszystkie blogi z listy, a teraz zabieram się za pracę.
    co z tego wyjdzie, zobaczymy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. wszystkie blogi odwiedzone, teraz tylko trzeba znaleźć czas i popełnić jakąś pracę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. zobacze ale niewiem czy dam rade :P

    OdpowiedzUsuń
  16. czy praca musi być w technice scrap ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście, że nie, byleby zachowane były wytyczne:)

      Usuń
  17. Pobiegałam powróciłam, świetna zabawa i teraz do dzieła...

    OdpowiedzUsuń
  18. zebrałam wszystkie wskazówki, teraz biorę sie do pracy:) super zabawa!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zabawa przednia! mam nadzieję sprostać wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  20. ... i już koniec Blog-Hopa
    Super zabawa, bardzo podoba mi się taki Hop :).
    Tagi były oryginalne i piękne!

    Pozdrawiam
    Senna

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna zabawa. Zebrałam wszystkie wytyczne. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wytyczne zebrane, komentarze pozostawione, praca dodana :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Udało się - praca gotowa! :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. poskakałam, zanotowałam, pracę swą dodałam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo szybko się zorientowałam he he :)
    ale co tam spróbuję :)
    może się uda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszystkich odwiedziłam i zabieram się do pracy :)

      Usuń